Kristaps Nissan 200sx SR20

By Valdis
Comments Off

Auto marka, modelis, gads
Nissan 200sx, 1994. gads

Vārds
Kristaps

Kristaps vienmēr ir vēlējies uzbūvēt automašīnu, kura būtu atšķirīga no visām pārējām gan vizuāli, gan tehniski. Sākot šo projektu viņam bija vēlme, lai mašīna derētu gan ikdienas lietošanai, gan uzrādītu labus rezultātus drag-race sacensībās. 2008. gada sezonas laikā ir piedalījies trijos posmos – ātruma sacensībās kilometra garā disciplīnā, kurā uzrādīja piekto labāko laiku, 402 metru drag race sacensībās iegūstot sesto vietu un uzrādot ātrāko laiku starp NISSAN automašīnām un 201m drag race sacensībās iekļūva starp 16 labākajiem. Šī iegūtā pieredze palīdzēs veiksmīgāk piedalīties nākošās sezonas drag race sacensības posmos, jo uzņēmība viņam netrūkst un ir sācis „sadraudzēties” ar mašīnu . JapFactory servisam tas bija liels pārbaudījums uzbūvēt automašīnu kura apmierinātu Kristapa vēlmes – ikdienas/drag race mašīna. Pirms sākām darbu pie mašīnas pārbūves, tika pavadītas vairākas stundas plānojot kā šīs abas vēlmas savienot. Rezūltātā tika panākts, ka motors uz riteņiem no standarta ātrumkārbas un reduktora novada 395 zirgspēka lielu jaudu ar griezes momentu 445 Nm, kas tiek panākts ar 1,4 bāru lielu turbospiedienu un izmantojot standarta 98E degvielu. Savukārt drag race sacensībās tiek izmantota degviela ar oktāna skaitli 103 un 1,6 bāru lielu turbospiedienu. Diemžēl jaudas mērījumi šādai kombinācijai nav zināmi.

Standarta dzinejs:

  • 2000 cc 16 vārstu 4 cilindru turbo dzinējs (standarta jauda 200 hp )

Motora modifikācijas:

  • Turbīna Garret t28-71r
  • Interkūlers no HKS
  • “Jap-Factory” izplūdes kolektors „ zirneklis ” (nerūsējošā tērauda)
  • Apexi gaisa pārplūdes vārsts ” Blow-off “
  • “Jap-Factory” 76mm izplūde (nerūsējošā tērauda)
  • HKS rezonātors ar 76 mm ieeju
  • Kaltie virzuļi no CP Pistons
  • Kaltie klaņi no Eagles
  • Sporta šāles no ACL
  • Metāla galvas blīve no Cometic (biezums 1.6mm)
  • 3-stage sadales vārpstas no Brain Crover
  • Galvas skrūves no ARP
  • Degvielas sprauslas no Sard (870 cc)
  • Apexi regulējamais dzinēja vadības bloks
  • Papildus eļļas dzesēšanas radiators
  • Nissan Z32 gaisa mērītājs
  • Apexi gaisa filtrs
  • Sporta vārstu atsperes no Brain Crover
  • Titāna vārstu atsperu vāciņi no Brain Crover
  • Wallbro degvielas sūknis (255 LPH)

Transmisija:

  • Atvieglināts spararats no F1 Racing (8 kg )
  • Keramiskais 6 pēdu sajūga disks
  • Pastiprināts sajūga kurvis

Auto ritoša dala:

  • Bremžu regulators (mehāniskais)
  • Pārbūvēta bremžu sistēma (noņemts ABS)
  • 18” vieglmetāla diski no Forza Racing
  • Sēdinātās atsperes no H&R
  • Glāžu savilcējs no Tein (priekšā/aizmugurē)

Vizuālais:

  • Tonētas lampas

Interjers:

  • Apexi eļļas spiediena rādītājs
  • Apexi turbīnas spiediena rādītājs
  • Apexi izplūdes temperatūras rādītājs
  • Apexi rādītāju regulātors
  • Apexi turbo taimeris
  • Apexi motora vadības bloka pults
  • Ātruma pārslēga uzgalis no Nismo
  • Melns Nissan ādas salons

Šis auto ir arī publicēt auto žurnālā “Forsāža”

Bilžu autors Deniss Podņebess

Comments are closed.