Raivo Nissan 200sx S13

By Valdis
Comments Off

Auto marka, modelis, gads
Nissan 200sx s13, 1989.gads

Vārds
Raivo (Sato)

Aizraušanās ar pakaļpiedziņas auto Raivo aizsākās 333 trasē, kur vienā no vasaras kausa posmiem viņš piedalījās ar BMW markas automašīnu, kaut arī iepriekš trasē bija braucis tikai ar priekšpiedziņas automašīnām. Sākumā, esot bijis grūti savaldīt mašīnu, kas katrā līkumā, vairāk nospiežot gāzi, griezās riņķī. Bez spīdošiem rezultātiem Raivo atgriezās skatītāju rindās, nolemjot noteikti uzlabot savas braukšanas prasmes. Pirmos treniņus Raivo uzsāka ar BMW kabrioletu, līdz kāds draugs piedāvāja izbraukt ar Nissan 1.8 turbo. Pēc treniņbrauciena uzreiz kļuva skaidrs, ka Raivo vairāk saista Nissan markas automašīna, kas bija daudz atsaucīgāka un patīkamāk vadāma. Tā kā Raivo jau iepriekš ļoti saistīja japāņu auto, tad nebija ne divu domu, ka turpmāk trasē jābrauc ar Nissan. 2008.gada sākumā Raivo iegādājās Nissan 200sx (s13) un piedalījās Latvijas Drifta čempionātā, taču dalība tika pārtraukta jau pirms trešā posma, kad vienā no drifta treniņiem uzsprāga automašīnas motors. Raivo nolēma neturpināt dalību sacensībās, un uzsāka Nissan pārbūves projektu, lai labāk sagatavotu automašīnu trasei. Raivo vēlme bija pacelt automašīnas jaudu, nomainot motoru, kā arī nopietnāka virsbūves sagatavošana dalībai drifta sacensību PRO klasē. Jap Factory servisā mašīna tika izjaukta, virsbūves izturības uzlabošanai tika pastiprinātas šuves, novērsta rūsa, kā arī tika iemetināts drošības karkass. Motors tika nomainīts uz izturīgāku un jaudīgāku 2.0l (SR20DET), uzbūvēts izplūdes kolektors un pārbūvēta dzesēšanas sistēma – interkūleris novietots virs dzesēšanas radiatora (tā saucamais V-mount). Pēc drauga ieteikuma, lai sacensībās riepu nomaiņa būtu vieglāka un ātrāka, tika iemontēts arī hidrauliskais domkrats. Mašīnas pārbūvē un modifikācijās aizgāja lielākā daļa Raivo brīvā laika. Projekta īstenošanā neatsveramu atbalstu Raivo saņēma no draugiem, kas labprāt iesaistījās šajā projektā. Tāpēc, Raivo grib izteikt pateicību visiem, kas viņu uzmundrināja, tirdīja, atbalstīja, lai mašīna tiktu pabeigta. Visslielāko paldies Raivo nodod savai sieviņai, kura atbalstīja, uzmundrināja un neļāva padoties! Tagad, kad beidzot sagaidīts gala iznākums, var redzēt, ka noteikti ir bijis vērts ieguldīt visas tās pūles, laiku un finanses. Cerēsim, ka būs arī labi rezultāti! Paldies: EK DART (kas nokrāsoja mašīnu) Hansa Flex (hidraulika un trubas) Auto Help (kas visur mašīnu izvadāja) Maniem draugiem (kas pacieta slikto, neizgulēto garastāvokli, un palīdzēja šajā projektā) Ģimenei (par lielo atbalstu) Jap Factory (par iespēju šo projektu realizēt) D1.LV (par dizainu) Rāmavas turbo serviss (par turbīnu)

Standarta dzinejs:

  • 2000 cc 16 vārstu 4 cilindru turbo dzinējs (standarta jauda 200 hp )

Motora modifikācijas:

  • Turbīna R72-60, hibrīds / Rāmavas Turbīnu serviss
  • Pārbūvēts interkūleris / by Jap Factory
  • Alumīnija dzeses radiators (palielināts)
  • NIZMO sprauslas, 555 cc
  • Eļļas kačkana / by Jap Factory
  • Nerūsējoša tērauda izplūdes kolektors / by JapFactory
  • Nerūsējoša tērauda izpūtējs / by Jap Factory
  • ACL sporta šāles
  • Apexi metāla galvas blīve
  • HKS gaisa filtrs
  • Eļļas radiators
  • Wallbro degvielas sūknis (255 LPH)

Transmisija:

  • Keramiskais 6 pēdu sajūga disks
  • Pastiprināts sajūga kurvis
  • Short-shifter

Auto ritoša dala:

  • Poliuretāna bukses
  • Aizmugurējie regulējamie plaukti
  • Sēdinatās atsperes
  • Alumīnija pusrāmja bukses / by Jap Factory

Papildus aprīkojums:

  • Hidrauliskie domkrati / Hansa Flex
  • Drošības karkass
  • Hidrauliskā rokas bremze / Drift Works

Virsbūve:

  • Stiklšķiedras motora pārsegs / by Jap Factory
  • Stiklšķiedras spārni / by Jap Factory
  • Gaisa dzesēšanas lūka / by Jap Factory

Interjers:

  • Greddy eļļas spiediena rādītājs
  • Greddy eļļas temperatūras rādītājs
  • Greddy degvielas spiediena rādītājs
  • Greddy boost spiediena rādītājs
  • Greddy izplūdes gāžu temperatūras rādītājs
  • Greddy e-1 boost kontrolieris
  • Greddy intelligent informeter
  • Greddy e-manage ultimate (vadības bloks)

Comments are closed.